Bolion Tech hà dimustratu in ElectronicAsia 2019 Hong Kong

A Fiera ElectronicAsia 2019 hè stata aperta da u 12 à u 16 d'ottobreth, à u Hong Kong International Convention and Exhibition Center.Questa fiera hè una di e migliori mostre per l'assemblea elettronica, a tecnulugia di produzzione, u solar PV è a tecnulugia di visualizazione.A 39a Fiera di l'Electronica d'Autunnu hà ancu apertu à u stessu tempu cù l'ElectronicAsia, è sti dui fieri attraenu sempre più cumpratori è opportunità di cummerciale.

Cunnette à u mondu da alta qualità.Bolion Tech hè u primu fabricatore di PCB Flexible è Rigid-flex PCB in Fujian, Cina.E Bollion Tech s'impegna sempre à furnisce un pruduttu di alta qualità, un tempu di consegna rapidu è i migliori servizii.In questa fiera, Bolion Tech porta diversi tipi di prudutti di applicazioni à i cumpratori di u mondu sanu.

In a fiera, We Bolion Tech mostra in particulare u nostru novu pruduttu chì hè PCB Flexible per u pacchettu di batterie utilizatu in l'industria automobilistica, è PCB Rigid-flex utilizatu in l'applicazioni mediche.Cù una introduzione prufessiunale è certificazioni ISO13485 è IATF16949, assai di i clienti eranu assai interessati à a cooperazione cummerciale cù Bolion.

A tecnulugia di Bolion aderisce sempre à u cuncettu di sviluppu di "Integrità, Innuvazione, sviluppu, Win-win", Cuntinuà cù a tendenza di u sviluppu di u mondu, sia curaggiu in l'innuvazione, esplora attivamente, furnisce prudutti è servizii di prima classe à u mondu. i clienti.


Tempu di post: 23-oct-2019