Ci espansione…

A batteria di putenza FPC hè prevista per rimpiazzà gradualmente e soluzioni tradiziunali di cablaggio.

"In principiu di u 2017, a maiò parte di e cumpagnie di batterie di energia anu una attitudine d'aspittà è vede, ci hè raramente una cumpagnia chì usa FPC in quellu tempu.Cù l'eccellente prestazione di FPC è i vantaghji di riduzzione di i costi di a trasfurmazioni à grande scala, un gran numaru di cumpagnie di batterie di energia anu cuminciatu à rimpiazzà i cablaggi tradiziunali cù FPC ", hà dettu u Signore Wu, presidente di Xiamen Bolion Tech. ", Xiamen Bolion. A tecnulugia hà cuminciatu à espansione u so attellu per risponde à u crescente requisitu di FPC ".

Comparatu cù i cablaggi tradiziunali, i circuiti di circuiti flessibili FPC anu parechji vantaghji cum'è alta integrazione, assemblea automatizata, precisione di assemblea, spessore ultra-sottile, super dolcezza è pesu ligeru.I vantaghji in a sicurità, a riduzione di u pesu di u pacchettu di batterie, a flessibilità di u prucessu è a produzzione automatizata sò significativi.Basatu nantu à i vantaghji enormi diSchede di circuiti flessibili FPCin riduzzione di u costu di e batterie di i veiculi d'energia nova.

A data, a fabbrica di Xiamen (30.000 sqm) hà finitu a custruzzione, è hà allargatu una nova fabbrica (1.000 sqm) in Suzhou, chì serà dotata di 20 linea di assemblaggio automatizzata perCCS (Cellule Contact System, FPC + Busbar + Custodia in plastica), da a rivettatura calda, a prova di scossa, a prova funziunale, u prucessu tutale puderia esse finitu da 2 operatori, a capacità di produzzione di ogni ghjornu hè 5000pcs / line.

Bolion New Energy in Suzhou Uffiziu di a fabbrica di Bolion Suzhou attellu di Bolion Suzhou per a linea CCS


Tempu di Post: 24-May-2022